Veronica Magazine start 4 september een grote televisiecampagne. Een commercial op de STER, RTL 4, RTL 5, Veronica, Net 5, SBS 6, Fox en TMF moeten volgens commercieel manager Marlene Wickel het merk bestendigen.
Volgens Wickel moet de campagne Never grow up (al eerder waar te nemen via radio, buitenreclame en print) niet worden gezien als een antwoord op de restyling van een aantal andere omroepbladen. We zijn al jarenlang het grootste weekblad van Nederland en het is goed om regelmatig te laten zien dat je alive and kicking bent˜. De campagne, ontwikkeld door Van Walbeek Etcetera, benadrukt dat Veronica Magazine meer is dan een programmablad. (M)
Gerelateerde berichten
Uitzending Temptation Island ook online [Update]
28 maart 2007
HitRadio krijgt weer nieuwe naam: HitRadio Veronica
1 september 2010
NMO Luisteronderzoek week 41-2024: NPO Radio 2 is marktleider
16 oktober 2024
Talpa staakt overnamepoging Telegraaf Media Groep
10 augustus 2017
Het Radio.NL maandoverzicht van juni
4 juli 2007