Veronica Magazine start 4 september een grote televisiecampagne. Een commercial op de STER, RTL 4, RTL 5, Veronica, Net 5, SBS 6, Fox en TMF moeten volgens commercieel manager Marlene Wickel het merk bestendigen.
Volgens Wickel moet de campagne Never grow up (al eerder waar te nemen via radio, buitenreclame en print) niet worden gezien als een antwoord op de restyling van een aantal andere omroepbladen. We zijn al jarenlang het grootste weekblad van Nederland en het is goed om regelmatig te laten zien dat je alive and kicking bent˜. De campagne, ontwikkeld door Van Walbeek Etcetera, benadrukt dat Veronica Magazine meer is dan een programmablad. (M)
Gerelateerde berichten
Radio Veronica op Vierdaagsefeesten Nijmegen
29 juni 2006
25 Jaar Radio 538: Van geboeid door de kabel naar nr1 op 102FM
11 december 2017
Opfrisbeurt voor muziekdatabase Radio 10
31 januari 2019
Evers en de Wild marktleiders in de spits
6 september 2004
Tot zo ver het verkeer verzorgd door de VID (audio)
28 februari 2018