De publieke omroepen haalden in week 39 een gemiddeld marktaandeel van 44 procent.
De drie meest bekeken programma’s waren het acht uur journaal (21 pct), Studio Sport (17 pct) en de sluiting van de Olympische Spelen (15 pct). Alle drie de programma’s werden op zondag 1 oktober door de NOS uitgezonden.
De drie best gewaardeerde uitzendingen waren respectievelijk het hockey (8,1 pct), de sluiting (7,8 pct) en de terugblik (7,7 pct) op de Olympische Spelen. Bij de commerciële behaalden RTL4 veertien, Veronica negen, SBS6 acht, RTL5 vier, Net5 drie en Fox8 ook drie procent gemiddeld marktaandeel.
De gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, Ster en IP. (Adformatie)
Gerelateerde berichten
Talpa radiobaas: Wij kijken alleen naar doelgroep 20-49 jaar
25 oktober 2019
Radio Veronica is gestart met Top 1000 Allertijden
25 november 2017
Nederland 1 in week 5 marktleider
6 februari 2007
Kijkcijfers afgelopen week
31 december 1999
Headlines zaterdag 15 november
15 november 2003
Kees Baars start internetstation met Classic Rock
18 maart 2010