Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Kort media nieuws uit de krant: vrijdag 7 maart 2003

Sinds Esther Hart het Nationaal Songfestival heeft gewonnen, wordt ze bedolven onder de bloemen en kaartjes. ,,Daardoor voel ik me iedere dag jarig”, vertelt ze in de wandelgangen van het TROS-gebouw op weg naar de chatroom, waar ze gistermiddag achter de computer kroop om drie kwartier te chatten met haar fans.

Die fans willen vooral weten: wat trekt ze aan in Riga?
>> Lees Verder >>

De Tweeling, de speelfilm van Ben Sombogaart naar het gelijknamige boek van Tessa de Loo, heeft zich genesteld in de toptien van beste bezochte Nederlandse films van de afgelopen tien jaar. Tot nu toe bekeken een half miljoen mensen de film.
>> Lees Verder >>

Menno Buch en Bas van Hout moeten er met de dagelijkse actuele talkshow Nightclub en het wekelijks misdaadprogramma Crimecafé voor zorgen dat Veronica weer boven water komt. Een gesprek over slechte reputaties, vriendschap en programma’s.
>> Lees Verder >>

Prins Carlos de Bourbon de Parme, de oudste broer van prinses Margarita, is donderdag in Utrecht bestormd door de media.
>> Lees Verder >>

De laatste dagen voor de finale houdt IT-dienstverlener Mercury Interactive doorlopend de drukte op de Idols-website in de gaten. Aan de hand van deze metingen voorspelt het technologiebedrijf dat Jamai de grootste kans heeft om de talentenjacht te winnen.
>> Lees Verder >>

In plaats van een programma over mensen die beroemd artiest willen worden, brengt de RVU maandag de ,,Leraar Wannabe Show”. In het programma worden twee aankomende leraren elk een heel lesuur voor de leeuwen gegooid: een echte vmbo-klas.
>> Lees Verder >>

De site van tv-programma Nova breekt op internet door dankzij de hype rond Margarita. ‘De stream van het interview had gisteren 10.150 pageviews. Het totaal aantal pageviews op www.novatv.nl was 14.122, dat is bijna 11.000 meer dan normaal.
>> Lees Verder >>

De opbrengsten uit (interactieve) digitale televisie in Europa zullen in 2007 volgens Forrester 18 miljard euro bedragen. Dat noemt het Amerikaanse onderzoeksbureau in Amsterdam ‘weinig’. ‘Interactive digital TV (iDTV) zal slechts 18 miljard euro aan interactieve diensten en toepassingen genereren in Europa in 2007, gemiddeld 250 euro per huishouden’
>> Lees Verder >>