De Nederlandse Moslim Raad (NMR) en het Contactorgaan voor Moslims & Overheid (CMO) hebben volgens Villamedia overeenstemming bereikt over samenwerking met betrekking tot de beschikbare zendtijd op basis van artikel 39f van de Mediawet.
Stichting Islam & Burgerschap en het Commissariaat voor de Media (CvdM) hebben een stimulerende rol gespeeld bij de totstandkoming van de overeenkomst, stellen NMR en CMO. Samen mogen de organisaties nu 52 uur televisie en 200 uur radio vullen. De radio en tv-programma’s worden verzorgd door de NMO (Nederlandse Moslim Omroep) en de NIO (Nederlandse Islamitische Omroep). De gemaakte afspraken zijn geldig tot augustus 2010. [Villamedia/Radio.NL]
Gerelateerde berichten
Radio Advies Bureau introduceert EAR
21 december 2006
Slam FM deejay in ‘Dakar Pre-Proloog’ bij RTL GP
4 november 2011
Slam FM helpt luisteraars op depressieve dag
15 januari 2010
Deense omroep blijft ‘Submission’ gebruiken
7 december 2004
Deelnemer beschuldigt Temptation Island van valsspelen
4 september 2019