Nederland 1 was in week 14 weer marktleider op televisie in het tijdvak 18.00 tot 24.00 uur in de doelgroep zes jaar en ouder met een marktaandeel van 19,4 procent. Nederland 2 had 6,8 en Nederland 3 9,1 procent. RTL4 scoorde 15,4, RTL5 kwam uit op 6,0 procent en RTL7 scoorde 6,4. RTL 8 kwam uit op 2,7 procent. SBS6 behaalde een aandeel van 11,1, Net5 had 5,3 procent en Veronica 4,5.
RTL Voetbal Eredivisie was met 2,220 miljoen kijkers het best scorende programma van de week. Radar had 1,955 miljoen kijkers. Het Journaal van 20.00 uur op zondag was goed voor 1,920 miljoen belangstellenden. Memories had 1,906 miljoen kijkers en Mooi Weer De Leeuw 1,697 miljoen. [Adformatie/Radio.NL]
Gerelateerde berichten
Commerciële zenders op 40,3 procent
9 februari 2004
Hélène Hendriks op vrijdagochtend op Radio Veronica
14 augustus 2021
FFWD Dance Parade bij Veronica
13 augustus 2005
Album Top 500 Allertijden op Radio Veronica
8 februari 2019
90’s Top 750 op Radio Veronica
6 april 2012
Lindo Duvall krijgt veel kritiek op Twitter
14 november 2015