Classic FM blijkt over de periode okt-nov’15 een groei te laten zien in het marktaandeel. In de doelgroep 10 jaar en ouder steeg het marktaandeel 18% ten opzichte van dezelfde meetperiode vorig jaar, van 1,7% naar 2,0%.
Wekelijks stemmen momenteel 719.000 unieke luisteraars af op het non-stop klassieke radiostation van Nederland, zo blijkt uit de meest recente luistercijfers van NLO/GfK die dinsdag werden gepubliceerd.
Kiki Klijn-van Leeuwen Boomkamp, Station Manager van Classic FM: “We weten onze luisteraars steeds langer aan ons te binden met de huidige programmering die staat als een huis. Met de Classic FM Top 1000 die vanaf 1e kerstdag start kijken we vol vertrouwen uit naar de december-meetperiode.’’ [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
Wie maakt de beste radioreclame?
18 juni 2019
100ste uitzending Tiësto’s club life
5 februari 2009
Het Radio.NL jaaroverzicht van: augustus 2008
28 december 2008
Headlines uit de krant: dinsdag 15 april 2008
15 april 2008
Juize.FM start reclamecampagne
6 april 2005
Kort nieuws op maandag 1 mei
1 mei 2000