Radiomaker en voice-over Albert-Jan Sluis lanceert een online mediabureau voor radioreclame. Als ‘de Radioboeker’ wil hij de drempel voor adverteren op de radio drastisch verlagen. De Radioboeker is een online netwerk van mediaprofessionals met een grote hoeveelheid kennis en ervaring op het gebied van radioreclame.
Vooral voor kleine en middelgrote adverteerders, zoals webshops en MKB-ers,is de Radioboeker een uitkomst.
Zij hebben vaak moeite om in het woud van radiozenders, mediabureaus, reclamebureaus en studio’s hun weg te vinden. Bij de Radioboeker kunnen ze simpel een regionale of landelijke radiocampagne opzetten.
De Radioboeker is een initiatief van Albert-Jan Sluis. Hij is voice-over/stemacteur en produceert radio commercials. Daarnaast werkte hij als deejay voor radiozenders als 3FM, 100% NL en Radio Veronica. Momenteel is hij nog regelmatig te horen als invaller bij Radio 10.
Albert-Jan Sluis: “In de afgelopen jaren heb ik een groot netwerk opgebouwd in de media en reclamewereld. Dat netwerk en mijn ervaring ga ik inzetten om adverteerders te helpen met een effectieve en kostenefficiënte radiocampagne.”
De Radioboeker biedt media inkoop encreatie, maar helpt ook klanten dieéén van beide nodig hebben. Naast radioreclame verzorgt de Radioboeker ook campagnes op onder meer Spotify, online radio en in podcasts. [Radiowereld.NL]