100% NL scoort hoogste 20-49 marktaandeel in 7 jaar tijd

100% NL doet het goed. Het marktaandeel van de radiozender is sinds 2014 niet zo hoog geweest. Het radiostation ziet haar marktaandeel in de doelgroep 20-49 stijgen van 3,1% naar 4,1%, ten opzichte van dezelfde meting vorig jaar.

Dat blijkt uit de meeste recente meting van het Nationaal Luister Onderzoek uitgevoerd door GfK (mrt-april ’21).

Ten opzichte van de vorige periode steeg het marktaandeel bij de doelgroep 20-49 jaar met een half procentpunt.

Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp: ”Mede door de alsmaar stijgende populariteit van Nederlandse popmuziek zien we dat de luistercijfers van 100% NL een hoogtepunt bereiken.

De programmering is sterk en stabiel en de acties voor onze luisteraars zijn raak. Zo geven we toffe prijzen weg rondom het EK voetbal en sturen we luisteraars en followers naar Disneyland Paris. Kortom: dit wordt een mooie zomer!’‘ [Radiowereld.NL]