De publieke omroepen behaalden in week 41 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 39 procent, meldt de NOS, onder verwijzing naar het Continue Kijkonderzoek. Dat is 3 procent meer dan in week 41. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Intomart in opdracht van NOS, Ster en IP. Het gemiddelde marktaandeel van de zes grootste commerciële omroepen bedroeg 51 procent (overanderd t.o.v. de vorige week). RTL4 haalde een gemiddeld marktaandeel van 16 (18 procent in week 40), RTL5 van 3 procent (onv.), Veronica van 11 procent (onveranderd), SBS6 van 10 procent (11 procent), Net5 van 3 procent (onveranderd) en Fox8 van 2 procent (onveranderd). (Adfo)
Gerelateerde berichten
Headlines uit de krant: dinsdag 16 maart
16 maart 2004
Live uitzending van Robbie Williams in Leeds
8 september 2006
RTL4 in week 15 marktleider
19 april 2006
Het Radio.NL Jaaroverzicht van 2005: september
29 december 2005
Veronica stopt met Streetlive
21 december 1997
Veronica op zoek naar slechtste slogan 2013
11 oktober 2013