De publieke omroepen behaalden in week 41 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 39 procent, meldt de NOS, onder verwijzing naar het Continue Kijkonderzoek. Dat is 3 procent meer dan in week 41. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Intomart in opdracht van NOS, Ster en IP. Het gemiddelde marktaandeel van de zes grootste commerciële omroepen bedroeg 51 procent (overanderd t.o.v. de vorige week). RTL4 haalde een gemiddeld marktaandeel van 16 (18 procent in week 40), RTL5 van 3 procent (onv.), Veronica van 11 procent (onveranderd), SBS6 van 10 procent (11 procent), Net5 van 3 procent (onveranderd) en Fox8 van 2 procent (onveranderd). (Adfo)
Gerelateerde berichten
‘Patrick Kicken neemt uren van Ferry Maat over’
27 september 2010
Headlines uit de krant: woensdag 28 december
28 december 2005
Luistercijfers november – december 2016, Radio 2 marktleider
24 januari 2017
Omroepjingles uit Dallas op Nederlandse CD
19 mei 2009
Laatste interview Rob Out vrijdag bij de NPS
6 januari 2004