De winnende commercial van de prijsvraag Young Creative Award, van Terre des Hommes en Ontwikkelingssamenwerking, is vanaf nu (alleen bij 538) te beluisteren.
De Young Creative Awards is een jaarlijkse wedstrijd van Terre des Hommes waarbij jongeren hun eigen mediaplan kunnen schrijven in de vorm van een TV-commercial, een radiocommercial en een documentaire.
De winnaar mag het plan ook uitvoeren en dat is de 20-jarige Melody Deldjou Fard geworden. De TVspot loopt op TMF en de documentaire wordt uitgezonden op TV2 bij de TROS. (Radio538)
Gerelateerde berichten
Luistercijfers november – december 2021, NPO Radio 2 marktleider
18 januari 2022
In gesprek met: Michael Pilarczyk
1 november 2002
Analyse: De luistercijfers in verleden en toekomst
17 juli 2003
TV 538 en Slam TV vanaf maandag bij UPC
1 juli 2011
De Wild in Elvispak op bruiloft van luisteraars
19 mei 2011
BN’ers maken kerstboom voor goed doel bij Skyradio [Update]
7 december 2012