De commerciële zenders behaalden in week 4 opgeteld een marktaandeel van 42,9 procent. De publieke omroepen moesten het samen doen met 37,5.
HMG behaalde met haar drie zenders een aandeel van 25,4 procent. Marktleider RTL4 scoorde 16,6, RTL5 4,1 en Yorin 4,7. SBS had met zijn zenders een aandeel van 17,5 procent: SBS6 had 9 procent, Net5 3,8 en Veronica 2,9.
Best bekeken programma was onmiddellijk bij de start van de tweede voetbalcompetitiehelft weer Studio Sport. Gisteravond keken daar ruim 3,6 miljoen mensen naar. Spoorloos werd bekeken door ruim 2,5 miljoen mensen, terwijl GTST op maandag bijna 2,5 miljoen kijkers trok. Idols was goed voor 2,3 miljoen kijkers en het vrijdagse 20.00 uur Journaal had 2,1 miljoen kijkers. [Adformatie/Radio.NL]