Nederland 1 was in week 46 marktleider op televisie in et tijdvak 18.00 tot en met 24.00 uur in de doelgroep 6 jaar en ouder met een aandeel van 19,6 procent. Nederland 2 had 6,3 en Nederland 3 9,8 procent. RTL4 scoorde 15,6 procent, RTL5 kwam uit op 5,9, RTL7 scoorde 4,6 en RTL8 2,3 procent. SBS6 had een aandeel van 10,9 procent, Net5 had 5,4 procent en Veronica 4,6.
RTL Voetbal Eredivisie op zondag was met 2,413 miljoen kijkers het best bekeken programma van de week. Mooi Weer De Leeuw had 2,001 miljoen kijkers, gevolgd door Radar met 1,992 miljoen. Memories was goed voor 1,850 miljoen kijkers en Het Journaal van 20.00 uur op maandag werd bekeken door 1,740 miljoen mensen. [Adformatie/Radio.NL]
Gerelateerde berichten
Marktaandelen omroepen lopen uiteen
28 maart 2000
Patrick Kicken kijkt ochtendshow even aan
14 februari 2011
Luistercijfers sept – okt 2018, Radio 538 nog steeds marktleider
20 november 2018
Kort media nieuws: vrijdag 19 september 2003
19 september 2003
Fenomeen ‘hitlijst’ viert 70e verjaardag
4 januari 2006
538Groep en Sky Radio Group officieel een radio-bedrijf
3 oktober 2016