Nederland 1 was in week 11 marktleider op televisie in het tijdvak 18.00 tot 24.00 uur in de doelgroep 6 jaar en ouder met een marktaandeel van 18,9 procent. Nederland 2 had 7,4 procent en Nederland 3 9,9 procent. RTL4 scoorde 15,7 procent, RTL5 kwam uit op 6,7, RTL7 scoorde 5,3 en RTL8 2,0 procent. SBS6 had een aandeel van 11,9 procent, Net5 had 5,0 procent en Veronica 4,6.
RTL Voetbal Eredivisie was het best bekeken programma van de week met 2,312 miljoen kijkers. Het Journaal van 20.00 uur op zaterdag had 2,135 miljoen kijkers. De voetbalwedstrijd PSV-Tottenham Hotspur trok bijna 2 miljoen kijkers. Memories en Radar staan op plaats vier en vijf met beide rond de 1,85 miljoen kijkers. [Adformatie/Radio.NL]
Gerelateerde berichten
Will Wil Wel terug op de radio bij MAX
25 oktober 2012
Radio en tv-zenders herdenken Elvis Presley
14 augustus 2007
NMO Luisteronderzoek week 47-2023: Qmusic is marktleider
29 november 2023
Radio Veronica geeft Live8 kaarten weg
22 juni 2005