Zoek
Sluit dit zoekvak.

Nederland 1 marktleider in week 9

Met een marktaandeel van 20,8 procent was Nederland 1 in week 9 de best scorende televisiezender in Nederland. Dit blijkt uit de kijkcijfers van SKO in het tijdvak 18.00 tot en met 24.00 uur in de doelgroep 6 jaar en ouder. Nederland 2 had een aandeel van 7,3, Nederland 3 scoorde 6,7. RTL 4 had 16,1 procent, RTL 5 6,6, RTL 7 6,7 en RTL 8 2,4. SBS 6 had een aandeel van 10,8 procent, Net 5 had 5,3 en Veronica 4,7.

Boer zoekt Vrouw was wederom het best bekeken programma van de week met 3,789 miljoen kijkers. De Idols-finale werd aan het begin van de avond bekeken door 1,997 miljoen mensen. De uitslag later op de avond was goed voor 2,595 miljoen kijkers. [Adformatie/Radio.NL]