Heb je hem al gezien, de nieuwe tv-commercial van BelVita? Daarin prijzen Qmusic deejays Mattie Valk en Wietze de Jager de biscuits van BelVita aan. In de commercial legt Mattie aan Wietze uit dat een goed ontbijt kan bijdragen aan een goede start van de dag.
Het merk heeft bewust gekozen voor een samenwerking met het radioduo van Qmusic.
BelVita: “Niet alleen hebben de mannen een sterke link met de ochtend, veel chemie en humor, maar ze passen ook perfect in de doelgroep.
Door hun drukke leven en volle agenda’s wil het ontbijt er nog al eens bij inschieten. belVita kan samen met een stuk fruit en een portie zuivel een goede oplossing bieden voor het vaak drukke ochtendmoment.” [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
Qmusic gestart met nieuwe editie van Het Geluid
12 augustus 2024
Talpa Radio scoort hoogste marktaandeel in de doelgroep 20-49
23 januari 2019
Luisteronderzoek: Boeren luisteren op de trekker naar Qmusic
2 oktober 2020
Qmusic marktleider in doelgroep 20-49 jaar in 2020
19 januari 2021