100% NL zit flink in de lift bij vrouwelijke luisteraars. Het marktaandeel van vrouwen tussen 20 en 49 jaar stijgt van 3,4% naar 4,2%. Ook passeerde 100% NL afgelopen dinsdag met zowel marktaandeel als weekbereik in de doelgroep 10 jaar en ouder concurrerend radiostation NPO 3FM.
Ronald Sebök, Station Director 100% NL: “De lente is goed begonnen voor 100% NL. We trekken hier een flesje bubbels open! Het hele team is trots dat we zo succesvol zijn bij de belangrijke doelgroep vrouwen 20-49.” [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
Luistercijfers periode maart – april 2012
22 mei 2012
Erik van Roekel aan de slag bij de politie
26 januari 2021
Radiobitches Awards 2009 uitgereikt in Studio 21
24 juni 2009
‘Tuintje in mijn hart’ grootste hit van 2009
31 december 2009
Bonneville koopt 8 radiostations in San Francisco en Sacramento
7 augustus 2018