100% NL zit flink in de lift bij vrouwelijke luisteraars. Het marktaandeel van vrouwen tussen 20 en 49 jaar stijgt van 3,4% naar 4,2%. Ook passeerde 100% NL afgelopen dinsdag met zowel marktaandeel als weekbereik in de doelgroep 10 jaar en ouder concurrerend radiostation NPO 3FM.
Ronald Sebök, Station Director 100% NL: “De lente is goed begonnen voor 100% NL. We trekken hier een flesje bubbels open! Het hele team is trots dat we zo succesvol zijn bij de belangrijke doelgroep vrouwen 20-49.” [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
Veranderingen op komst bij Qmusic
21 december 2015
Dennis Verheugd weg bij 538
16 augustus 2013
Kort media nieuws: dinsdag 2 juli 2002
2 juli 2002
Chantal Hutten van Radio 538 naar 100% NL
16 augustus 2018
In gesprek met: Thorvald de Geus [NoordzeeFM]
25 januari 2002