Slam heeft maandag (15 augustus) een nieuwe audiovormgeving in gebruik genomen. Het nieuwe pakket bevat ruim 93 cuts, waaronder een uuropener, basic id’s, hyper id’s en vormgeving voor nieuws, weer en verkeer. Tegelijkertijd is ook de nieuwe pay-off in gebruik genomen: Boost Your Life! Daarnaast is het station gestart met een nieuwe merkencampagne.
Vorige week meldde RadioWereld.NL al dat Slam in een nieuw jasje gestoken zou worden. Het nieuwe jinglepakket is geproduceerd door Pure Jingles, dat eerder al nieuwe jinglepakketen produceerde voor zusterstations 100% NL en Sunlite.
Ook in de nieuwe vormgeving blijven Maurice Verschuuren en Kyra Macco de zenderstemmen.
Slam is maandag ook gestart met een nieuwe merkencampagne. Deze campagne wordt uitgerold op tv, online, social, print en out-of-home. Inmiddels is de campagne al langs diverse snelwegen te zien op digitale reclamemasten.
“Alles draait bij Slam om positieve energie”, zo legt Chiel de Leeuw, Marketing Director van het station, uit. “Dat is voor ons vanzelfsprekend en dat moeten we ons publiek dan natuurlijk ook heel expliciet vertellen. We hebben de afgelopen tijd gebruikt om het verhaal van Slam aan te scherpen. We zijn famous for onze uptempo muziekmix, daar zijn we groot mee geworden. We haten saaiheid en hebben een hekel aan heilige huisjes. We willen alles uit het leven halen, we zoeken de rand op, willendansen, sjansen. Slam is niet te stoppen. Dit alles brengen we nu samen in ‘Boost Your Life’.
De nieuwe tv-commercial is hieronder te bekijken. [RadioWereld.NL]