Radiozender Joy Radio start de lente met een compleet vernieuwde audiovormgeving. De jingles zijn gemaakt door Pors Impact Creative uit Geldrop. In de nieuwe vormgeving staat de slogan ‘Hits Only’ centraal.
De vormgeving is geïnspireerd door het format van Joy Radio, waar de nadruk ligt op dance uit de 90’s en 00’s.
Directeur Nico Silvius van Joy Radio: “De muziek uit de 90’s en 00’s is twee decennia later populairder dan ooit. Dat merken we in de luistercijfers, die maand op maand stijgen. Iedereen, van jong tot oud, zingt de herkenbare hits van bijvoorbeeld 2 Unlimited en T-spoon mee. De nieuwe jingles sluiten naadloos aan op de playlist van Joy Radio en klinkt tegelijkertijd helemaal van nu.”
Eerder produceerde Pors Impact Creative ook al de nieuwe jinglepakketen voor zusterstations Waterstad FM, Tukker FM, Frysk FM en Vibe Radio.
Het nieuwe pakket van Pors Impact vervangt het pakket uit 2020 van Sonic Spring. [RadioWereld.NL]