Joe is vanaf 1 juli Official Music Partner van voetbalclub PSV. Het logo van de radiozender staat hierdoor komend seizoen op de mouw van het voetbalshirt. Joe neemt daar de plek van Toto over. Volgens het Eindhovens Dagblad betaalt Joe een miljoen euro voor de mouwreclame.

Daarnaast gaat Joe de club actief ondersteunen met muzikale activaties rondom de wedstrijden. Er is een overeenkomst voor elk geval een seizoen.
“Bij voetbal hoort muziek en Joe snapt dat als geen ander”, zo zegt Joe marketing director Mark de Deugd. “Bij voetbal en muziek denk je aan beleving, feest, zingen en emotie. Het gejuich na een goal is net zo intens als het meezingen met een grote hit. Dat gevoel en die verbondenheid is wat we met deze samenwerking willen versterken. We zijn dan ook enorm trots op deze samenwerking, waarin sterke merken hun krachten bundelen. We kijken ernaar uit om zowel PSV als de supporters te gaan vermaken met muzikale activaties.”
Het nieuws over de sponsoring van PSV komt enkele dagen nadat Joe ook toestemming heeft gekregen om de FM-zender Vught naar Mierlo te verplaatsen, waardoor ook dekking in de lichtstad komt.
Daarnaast gaan geruchten dat Joe ook mouwsponsor van Feyenoord wordt. Hier wordt mogelijk komende week meer bekend over gemaakt. [RadioWereld.NL]