De publieke omroepen behaalden in week 48 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 36%.
Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op vrijdag- en zondagavond (16%), vrijdag door `Journaal 20.00 uur’, `Netwerk’, `Wie is…De Mol’ en `ER’, zondag door `Journaal 20.00 uur’, `Netwerk’, `De Stoel’ en `Toen was geluk heel gewoon’.
TV2 haalde het hoogste marktaandeel op zondagavond (19%) door de uitzendingen van Studio Sport en het `Journaal 20.00 uur’.
Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op zaterdagavond (20%), door `Kassa!’, `Ben zo terug’, `Kopspijkers’, `Het Lagerhuis’, `Journaal 22.00 uur’, `Nova’ en `Studio Sport’.
RTL4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 18%, RTL5: 3%, Veronica: 13%, SBS6: 9%, Net5: 4% en Fox8: 2%.
Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP.(M)