De commerciële zenders hadden in week 39 opgeteld een marktaandeel van 43,4 procent, de publieke zenders komen samen uit op 34 procent.
RTL4 had een marktaandeel van 15,7 procent, RTL5 5,2 en Yorin 5,3. SBS6 scoorde 9,1, Net5 4,6 en Veronica in haar eerste volledige week 3,5.
Best bekeken programma was Studio Sport van afgelopen zondag 19.00 uur met bijna 3 miljoen kijkers. Baantjer doet het ook weer goed met ruim 2,5 miljoen kijkers, gevolgd door Kopspijkers (2,4 mln), Spoorloos (2,18 mln) en het maandagse Journaal van 20.00 uur (ruim 2 miljoen). [Adformatie/Radio.nl]
Gerelateerde berichten
Commerciële zenders op 42,5 procent
29 maart 2004
538 Report: Pink week en win kaartjes voor NL-Argentinië
3 februari 2003
Nieuw realityprogramma ‘Redders’ op Veronica
5 november 2005
Radio- en tv-actie sluit met 18,5 miljoen euro voor Filipijnen
19 november 2013
Veronica Vibes misschien niet van buis
13 juli 2004