Ga naar de inhoud
radiowereld, logo, al 25 jaar
  • Medianieuws
  • Frequenties
  • Radio luisteren
  • DAB+
  • Medianieuws
  • Frequenties
  • Radio luisteren
  • DAB+
  • Medianieuws
  • Frequenties
  • Radio luisteren
  • DAB+
Facebook Twitter Instagram Rss
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
Achtergrond Zerobase - The Story
Buitenreclame
Column
Commissie Bouw bijlage
Commissie Bouw rapport
DAB+
In gesprek met
Luistercijfers
Luistercijfers landelijk
Medianieuws
Op bezoek bij
Podcast
Radiowereld in de pers
Shownieuws
Uitspraken over frequenties feb 2002
Uitspraken rechtspraak juli 2002
Zerobase
Zerobase Columns
Zerobase kranten archief 2001 tot 2003
Zerobase nieuws
Zerobase rapport feb 2001

3FM Festivalkleedjes maken comeback na jaren van vergetelheid

  • juni 10, 2023
  • 13:30

Veel mensen zijn het al lang vergeten, het Festivalkleedje van 3FM. Ruim 10 jaar geleden was het populair bij de luisteraars van 3FM. En daar wil de jongerenzender verandering in brengen. Daarom is het volgens de zender tijd voor een comeback van de 3FM festivalkleedjes.

Foto: NPO 3FM/Ben Houdijk

NPO 3FM heeft nieuwe 3FM festivalkleedjes ‘op veler verzoek’ laten maken omdat er vraag naar zou zijn bij festivalbezoekers. Dit keer staat op de kleedjes geen hoofd van een deejay maar een logo van de zender met de slogan: ‘We Want More’. Hoeveel de nieuwe kleedjes kosten is niet bekendgemaakt. [RadioWereld.NL]

Hoe zagen de kleedjes er vroeger uit?

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door NPO 3FM | We want more (@npo3fm)

Gerelateerde berichten

Luistercijfers juli – augustus 2022, marktleider Qmusic

27 september 2022

Floris Molenaar van NPO 3FM naar Radio 538

7 juni 2024

NPO 3FM start petitie om Joost Klein naar Songfestival te krijgen

14 september 2023

NMO Luisteronderzoek week 12-2025: NPO Radio 2 is marktleider

26 maart 2025

Eva Cleven gestopt met Club Cleven op 3FM

7 september 2022

Stijn van Vliet vanaf zondag op NPO 3FM: ‘Ben zowel enthousiast als doodsbang’

14 januari 2022

VorigeVorige berichtOmroep Venlo is Omroep van het Jaar 2023
Volgende berichtDe nieuwe jingles van Radio 10 (audio)Volgende

Categorieen

Categorieën
  • Buitenreclame
  • Column
  • Contact
  • DAB+
  • In gesprek met
  • Luistercijfers
  • Medianieuws
  • Medianieuws Archief
  • Op bezoek bij
  • Over Radiowereld nl
  • Podcast
  • Radiowereld in de pers
  • Shownieuws
  • Zerobase

Meest recente medianieuws

NMO Luisteronderzoek week 27-2025: Qmusic is marktleider

9 juli 2025 14:00

Sublime schrapt gepresenteerde ochtendshow met Jaap Brienen

9 juli 2025 09:46

Live Aid na 40 jaar centraal in speciale uitzending Tims Avondslot

9 juli 2025 09:00

Nieuwe vergunningen niet-landelijke commerciële radio verleend, behalve aan Blended Broken Beats

8 juli 2025 19:01

100% NL blundert met eigen verjaardag (audio)

8 juli 2025 17:00

NPO Radio 2 en NPO Blend komend weekend live vanaf North Sea Jazz

8 juli 2025 14:00

Ellen Deckwitz nieuwe vrijdagavondpresentator Nooit Meer Slapen

8 juli 2025 10:00

Herbert Visser: “Graaicultuur overheid en cbo’s maken radio uitdagende businesscase”

7 juli 2025 18:40
  • Home
  • Medianieuws
  • Radio luisteren
  • DAB+
  • Contact
  • Home
  • Medianieuws
  • Radio luisteren
  • DAB+
  • Contact

Niets van deze website mag zonder voorafgaande toestemming worden verveelvoudigd, gereproduceerd of gebruikt. Powered by Radio.nl.
Website realisatie door SitiWeb

radiowereld, logo, al 25 jaar
Top
Beheer cookie toestemming
We gebruiken technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. We doen dit met als doel om de beste ervaring te bieden en om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen we gegevens zoals bladeren gedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}